19. lokakuuta 2012

Kirppislook

Kaivoin likapyykistä (ja kyllähän se näkyy) näytille syksyn ehdottoman suosikkiasuni: sen Hietsun kirppikseltä ostamani tunikan. Sitä mä en ymmärrä, että olisin kävellyt koko vaatteen ohitse, jos ystäväni ei olisi sitä minulle suositellut. Onneksi oli tarkkavainuinen ystävä mukana :)


Onneksi tänään on perjantai!

Viikko oli taas aika ahterista. Ti-pe pyöritin sairastupaa ja tein samaan aikaan etätöitä. Esikoinen on ollut viikon sairaana, pienemmät 2 päivää per poika. Olen usein pyöritellyt sairastupaa iltaisinkin, miehen istuessa puhelinpalavereissa. Esikoinen kun makaa päivän, niin hän jaksaa illalla kiusata pikkuveljiään tehokkaasti 3-4tuntia. Alkaa olla tämän rouvan hermot aika kireällä.

Lisäksi odottelin kovasti postipakettia Ranskasta saapuvaksi. Sekään ei saapunut :(

Viikon positiivinen juttu on se, että lomamatka minulle ja keskimmäiselle Israeliin on varattuna. Aamukammassa on vielä aivan liikaa aamuja, mutta nopeastihan nämä viikot kuitenkin menevät.

Voimauttavaa viikonloppua!

8 kommenttia:

  1. Kuten olen jo sanonut, tuo on ihan älyttömän hyvä ostos ja sopii sinulle todella hyvin sekä mallin että värin puolesta!

    Voi sua, aika rankka viikko. Pidän peukkuja, että viikonloppu ja ensi viikko menisivät jo paremmin. Halit!

    VastaaPoista
  2. Voih, toivottavasti viikonloppuna saat vähän höllätä. Kaunis tunika! En jaksa yhtään etsiä kirppiksillä kamaa itselleni kun tuntuu kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Minäkin tarvitsen tarkkavainuisen ystävän!

    VastaaPoista
  3. Onpas tuo kyllä kiva, ihan superhieno löytö! Mä en löydä kirppareilta itselleni ikinä mitään, lapsillekin aika vähän. Mä oon aina vähän kade parille kaverilleni, jotka vaatettavat itsensä todella tyylillä ja lähes aina kirppislöydöillä. Olispa samanlainen vainu:)

    VastaaPoista
  4. Leonida:
    Kiitos :)
    Onneksi edessä on viikonloppu ilman sen kummempaa ohjelmaa. Yritän ottaa erittäin rennosti, vaikka toisaalta tuntuu että kaipaisin jotain tekemistä kodin ulkopuolella akkujen lataamiseksi. Noiden pikkujätkien narinaa ja nahistelua en jaksaisi kuunnella enää yhtään.

    zirk:
    Kiitos.
    En minäkään yleensä jaksa kirppareilla katsella mitään itselleni. Aika harvoin tulee käytyäkään missään muualla kuin lastentarvikekirppiksellä. Mulla on välillä ihan tarpeeksi hankalaa löytää sopivaa vaatetta kaupastakin. Mutta joskus käy tuuri :)


    *riikka*
    Jos kirppislöydöillä haluaisi itsensä vaatettaa tyylikkäästi, niin pitäisi varmaankin olla kokoa 38 max. 40 ja jaksaa kierrellä riittävän usein. Mulla ei toteudu kumpikaan :( Pojille joskus löytyy me&i tai Po.P:ia kirpparilta.

    VastaaPoista
  5. Ihana tunika tosiaan.
    Mulla on aika hanuriviikko. MInä ainoana olen ollut koko viikon kipeä. Normaalisti olen saanut hoitaa lasten harrastukset ja omat palaverit. Eilen vihdoin sain antibioottikuurin, mutta vielä olen SAIRAS. Kaiken huipuksi mies on työhommissa tänäänkin, joten raatona vahdin noita poikia, jota tietty käy hermoon.
    Olispa jotain odotettavaa, joku matka.
    Onneksi sulla on!

    VastaaPoista
  6. P:
    Pikaista paranemista sinulle! Toivottavasti antibiootit alkavat pian purra tautiin. Tiedän kokemuksesta, että lasten hoitaminen sairaana on hanurista.

    *Voimahali* sinulle.

    Päämotivaationa reissuun lähtöön taitaakin olla se, että on jotain mitä odottaa :) Kun pahasti ahdistaa niin voi surffata netissä Eilat-tietoa/kuvia ja haaveilla rennosta olemisesta paremmissa säissä. Kun selviää matkaan saakka, ei olekaan enää paljoa töitä jäljellä tänä vuonna.

    VastaaPoista
  7. Mitä odotat Ranskasta? Tilaisitko lastenvaatteita vai jotain itsellesi?

    VastaaPoista
  8. Anonyymi:
    Odottelen itselleni uutta laukkua Ranskasta. Lapsille on tulossa arkisesti täydennystä Lindexiltä. Tilasin viime alekaudella pojille Tickettiä, joten toppapuoli on kohtuullisen hyvin hallinnassa. Kengät, hanskat ja pipot pitäisi kyetä sovittamaan poikien kanssa kaupassa :(

    VastaaPoista